****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2011. november 29., kedd

Kevin McCallisterék otthona előtte /utána



Sokak kedvence Kevin, a családja és a két betörő. A Reszkessetek Betörők c. film legjobbja az első rész volt, melyet 1990-ben forgattak.

Nem csak a film, hanem a forgatási helyszín, ez a gyönyörű ház is sokak szívét megdobogtatta. Nem olyan rég megtaláltam a házat, melyet idén májusban dobtak piacra 2,4 millió dollárért.


Először lássunk sok-sok képet a filmbéli házról, dekorokkal és mindennel. Utána megtudhatod, hogy nézett ki az eladáskor a ház.
















Lezuhanyoztam, szappannal megmostam minden porcikámat.. a többi a videóban...





A chicagoi ház ma már természetesen nem úgy néz ki belül, mint a filmben. A tulajdonosok John and Cynthia Abendshien 18 hónapja laktak anno a házban, amikor a direktor feltette nekik a nagy kérdést 1990-ben. (Arról nem tudok végül elkelt-e a ház, de szerintem biztosan.)








Végezetül egy videót is megnézettek a házról.



Neked melyik a kedvenced? A filmben berendezett ház, vagy az, ahogy most kinéz?

Mi a kedvenc részed, idézeted a filmből?







5 megjegyzés:

Tina írta...

"Tartsd meg az aprót, te mocskos állat!" :-))) Alig várom a karácsonyt, a hangulat része, hogy ilyenkor megnézzük a filmet!:-)

DekoRárium írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
DekoRárium írta...

Nekem a filmbéli ház a kedvenc,melegebb otthonosabb.Nálunk is hiányzik, ha valamelyik adó nem adja le a filmet karácsonykor.
A kedvenc mondatom:Áld meg Istenem ezt a magas tápértékű mikrohullámú makarónit...:))

a Matula ikrek írta...

A filmbeli változat olyan tradicionális amerikai, felturbózva a karácsonyi színekkel-dekorációkkal, úgy is kedves, de a mostani képe jobban tetszik. Kivéve a konyhát, ami szerintem túl hideg így. Viszont az ebédlő a falfestménnyel, az valami mesés!

Monique DEPORTE írta...

J'ai aimé le film et Chicago.....