****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2012. június 3., vasárnap

Levendulás nap Tihany - kirándulás

Íme pár kép ízelítőnek, milyen is volt a tegnapi Hungarian Provence kirándulás.

A többi sok-sok (több száz) fotót itt nézhetitek meg:

Szombaton lezajlott az első Hungarian Provence kirándulás. Nagyszerűen sikerült, mindenki jól érezte magát. Az időjárás kegyes volt hozzánk. Voltak ismerős és új olvasók is. Örültem én mindenkinek, hisz mindig jó érzés élőben találkozni.

Mi komppal érkeztünk Tihanyba. Jaj annyira szeretem. Utána mentünk a sajkodi részre, ahol a találkozónk volt. Mindenki időben érkezett, én stílusosan Hungarian Provence hűtőmágnessel üdvözöltem őket, és egy gyors ismerkedés után készen álltunk a túrára. Előtte megnézett minket Mariann, aki szintén kocsival érkezett, hogy minden rendben van-e. Kedves gesztus. Ő volt az én helybeli segítőm és társszervezőm.

A túrát Réka vezette le számunkra (BFNI munkatársa), mindannyiunk nevében mondhatom profi módon. Egy percig nem lehetett unatkozni, hasznos információkkal gazdagodtunk, türelmes volt és kedves. A szakasz egy meredekkel kezdődött, de a csapatunk ezt is jól vette. Az Őslevendulásba tartottunk (vagy öreg levendulás), ami az Apáti-hegy és Csúcs-hegy között húzódik. De a hegyeket is megmásztuk. Számos növényt, virágot, bogarat és természeti képződményeket láttunk. Gyönyörű kilátások, tiszta levegő. Rendkívül jól esett a szemnek is. Gyerekek is voltak velünk, akik szintén jól bírták a túrát. A kirándulás alatt azért volt idő kis beszélgetésre, ami a friss levegőn még jobban esett.
Az Őslevendulás már virágzott (a legszebb június végén). Itt is élvezettel hallgattunk Rékát, aki csak mesélt, mesélt, és mesélt.

Csapatunk az ebéd elfogyasztása után meglátogatta a Levendula Házat, ahol Mariann köszöntött minket. Rendkívül interaktívra sikeredett a látogatóközpont, ajánlom mindenkinek, kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Található benne Tihany történet, vulkán, kőzetek, élőlények, levendula szekció és még sok felfedezésre váró dolog.

Utána szabad programot tartottunk Tihanyban, hogy mindenki felfedezhesse saját maga a kis magyar Provence-t, vagy éppen felkereshesse kedvenc helyeit.

Találkozzunk legközelebb is.

Krisztina

Köszönet még egyszer Küsz Mariannak, Vers Rékának és Farka Mártinak.

Márti fotói. Ne másold őket.

Rusticandi írta...

Nagyon jól sikerült a kirándulás, gyönyörű napot töltöttünk el együtt Krisztinek köszönhetően!! Sajnálhatja mindenki, aki nem jött el az "időjárás-előrejelzés" miatt. Nagyon kegyes volt hozzánk az ég, és ennél klasszabb időt nem is kívánhattunk volna magunknak!